ME.....
Skapar....
för det är som ljuv musik...
Kärleken till färg och form....
Drömma, glömma tiden....
Utforska...
Skapa nya minnen...
Bevara gamla minnen....
Vore roligt och höra vad som driver ert skapande... Skriv gärna en rad om ni har tid.
Jag önskar God forsättning till er alla!
Kramis