Visar inlägg med etikett Bom. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bom. Visa alla inlägg

onsdag 28 december 2011

BOM

Boken Om Mig och varför jag skapar....jag har gjort ett album med linnetyg som bas till mina sidor.

ME.....

Skapar....
för det är som ljuv musik...
Kärleken till färg och form....

Drömma, glömma tiden....
Utforska...
Skapa nya minnen...
Bevara gamla minnen....
Vore roligt och höra vad som driver ert skapande... Skriv gärna en rad om ni har tid.
 Jag önskar God forsättning till er alla!
Kramis