Visar inlägg med etikett låda. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett låda. Visa alla inlägg

lördag 17 september 2011

Julkorts låda

Nu har jag gjort en julkortslåda utifrån en skokartong. Har klätt in lådan med papper. För att dämpa och få ett lasyr utseende har jag stykt på lite tunnt med akrylfärg. Den har tre olika nivåer så att korten kan ses bättre.


Kotten och blommorna har fått lite snö på sig.


Vintageutfodringen så gäller "anything goes".

Så här såg min skolåda ut innan jag började.
Nu utmanar jag mig själv och kanske har nån mer lust att hänga med.
Jag vill göra 50 julkort innan december. Har redan gjort några, men jag börjar räkningen av julkort från nu.
Nästa helg ska jag till Stockholms Cityscrap på söndagen. Är det någon mer som ska dit?
Ha en fortsatt fin helg!
Katja