Kotten och blommorna har fått lite snö på sig.
På Vintageutfodringen så gäller "anything goes".
Så här såg min skolåda ut innan jag började.
Nu utmanar jag mig själv och kanske har nån mer lust att hänga med.
Jag vill göra 50 julkort innan december. Har redan gjort några, men jag börjar räkningen av julkort från nu.
Nästa helg ska jag till Stockholms Cityscrap på söndagen. Är det någon mer som ska dit?
Ha en fortsatt fin helg!
Katja