Ja, det är My Minds Eye nya papper. Jag bara älskar dem. Här visar jag upp en Happy Erika.
Har valt turkos och gult, som för tillfället är min nya favorit kombination av färger.
De här canvas flaggorna har jag färgar in med mist och distressfärg.
Nu får ni alla ha en skön helg. Här är det snöstorm och har även fått en ögon infektion. Så det blir till att hålla sig inomhus.
Kram Katja