Visar inlägg med etikett Cupcakes. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Cupcakes. Visa alla inlägg

lördag 12 mars 2011

Nu har jag bakat cupcakes!

Nu har jag gjort lite cupcakes, mina "muffinsar" var så roliga att göra. Det kommer att komma fler....Men först lite andra projekt....
Såå fina att bara ha framme!






Den här har jag valt att delta med i en utmaning på Svensk Scrapbooking. Då man ska ha gjort ett bakverk.
Jag hoppas den duger.


Det var roligt att dekorera och tog inte allts så lång tid. Det svåraste var att få till den veckade " muffinsformen".




Den "gulliga" rosa är lite mindre.





Jag kommer låta dessa stå framme ett tag. De piggar upp tillvaron i väntan på att våren ska ta riktig fart!



Idag kommer jag vara ensam hemma en stund, då blir det mer pyssel! tjhooo...

Ha en skön helg!

Tjingeling Katja