Såå fina att bara ha framme!
Den här har jag valt att delta med i en utmaning på Svensk Scrapbooking. Då man ska ha gjort ett bakverk.
Jag hoppas den duger.
Det var roligt att dekorera och tog inte allts så lång tid. Det svåraste var att få till den veckade " muffinsformen".
Den "gulliga" rosa är lite mindre.
Jag kommer låta dessa stå framme ett tag. De piggar upp tillvaron i väntan på att våren ska ta riktig fart!
Idag kommer jag vara ensam hemma en stund, då blir det mer pyssel! tjhooo...
Ha en skön helg!
Tjingeling Katja