Jag har fått KAOS från gulliga Pojjo!
Vad betyder då KAOS??
KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
KAOS-regler:
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10×15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem.
***
Nu till mitt största huvudbry!!
Vilka tre ska jag skicka dessa vidare till?
Det finns så många jag inspireras
av och som är så otroligt duktiga
på att göra olika alster.
*
*
Dessa tre tjejer har jag valt av olika anledningar,
dom gör mig alltid glad,
när de har kikat in i min blogg
och lämnat snälla kommentarer
Utan någon som helst rangordning
så nominerar jag.
*
*
*
*
Det finns sååå många trevliga och goa tjejer runt om
i bloggvärlden som jag skulle vilja ge en KAOS till,
men dom som får av mig ska ha några att ge till också,
jag kan lova att det var inte lätt att bara välja ut 3st.
*
*
*
Hoppas ni då hänger på och fortsätter att sprida KAOS
och extra mycket Skaparglädje.
Om ni mailar era adresser till mig på:
mailto:katja_joulak@hotmail.com ta bort klamrarna så blir det rätt!
Så skickar jag era kort!
Tack alla ni som tar er tid att läsa och följa min blogg!
Massa kramar Katja