Visar inlägg med etikett Papperspåse. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Papperspåse. Visa alla inlägg

måndag 22 oktober 2012

det närmar sig Halloween

Barnen i skolan firar Halloween, så jag tänkte att det kunde vara bra med lite gottepåsar att ha med sig när man går bort, nu när det snart blir lite ledigt....

 
Kika in på En liten butik så kan du se en påse till.
 
Kram Katja

måndag 19 december 2011

Ännu ett kort av en påse

Jag har gjort ännu ett julkort som till grunden är av en påse. Några påsar fick jag av Mia senast jag var iväg och pyssla.

I've done one more Christmas card which is in the base a small paperbag. I received  some paperbags from Mia, Thanks!
I have used one of the Vilda Stamps Finnish stamp, because the card is sent to Finland.

Jag har använt en av Vildas Stamps finska stämpel, eftersom kortet ska skickas till Finland.
  Titta in på Scrapptorgets blogg, där öppnar jag lucka 19 idag.  En tag i metaltape.

Take a look at Scrapptorgets blog, where I open the door 19 today. I have made a Tag in the metal tape.

Titta in på Magdas, där visar jag julgransdekorationer.
Check out Magdas, I show Chrismastree decorations.

Tjingeling Katja

söndag 18 december 2011

My Mind´s Eye

Jag bara älskar My Mind`s Eye papper. Så när jag hittade en kortutmaning hos dem kunde jag jag bara inte motstå deras skiss. Jag har använt en papperspåse som bas men annars har jag bara My Mind´s Eye egna papper. Titta in HÄR så kan du se skissen.

I just love My Mind `s Eye paper. So when I found a cardchallenge with them, I could, I just can not resist their sketch. I have used a paper bag as a base but otherwise I just used My Mind's Eye own paper. Take a look HERE you can see the sketch.


Det var roligt att vika till egna blommor. Ovanpå dessa har jag stansat ut små stjärnor.

It was fun to fold your own flowers. On top of these, I punched out small stars.




Kram/ Hugs Katja