Visar inlägg med etikett Dt-alster. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dt-alster. Visa alla inlägg

tisdag 15 oktober 2013

Gummiapans stämplar

Har fått förmånen att blivit sponsrad med ett gäng stämplar från Gummiapan inne hos SWEscrapbook.

Jag har bland annat målat och sedan stämplat på ett mobilskal.

Kika gärna på länken HÄR så får du även se ett julkort som jag gjort med deras stämplar.

Stort Mega tack till Gummiapan för alla härliga stämplar. Om en vecka inne på SWE bloggen kommer det fler alster med deras stämplar.

Kram Katja


onsdag 3 april 2013

Stockholm Scrap & Pearl Event

Nu börjar det närma sig det stora pysseleventet i Stockholm. Har inte börjat packa ännu, men har en hel del saker som ska med då jag ska ha en workshop på både lördagen och söndagen. Ska bli roligt och jag åker till storstan redan på fredagen. 

Inför träffen har det varit en utmaning om en namnskylt... så här ser min ut. Namnskylt??!! ja, det bidde en hatt :)

 Lite skrot och en gammal pensel har fått stå för dekorationerna. I övrigt har jag använt mig av Kdesigns papper.


Jag ska väl börja plocka ihop lite pysselsaker.... men så otroligt svårt, eftersom jag inte kan packa lätt.
Hur gör ni? 
kram Katja

                                                    

lördag 17 december 2011

Alco Ink

Jag har upptäck förtjusningen med att leka med alcoink. Så roligt att kunna färga in plast, metall, glas mm

Inne på Scrapptorget visar jag en tag i just denna teknik. Så kika i DÄR.


Ha en härlig helg!  Idag blir det husröj här...
Kramis Katja