Nu börjar det närma sig det stora pysseleventet i Stockholm. Har inte börjat packa ännu, men har en hel del saker som ska med då jag ska ha en workshop på både lördagen och söndagen. Ska bli roligt och jag åker till storstan redan på fredagen.
Inför träffen har det varit en utmaning om en namnskylt... så här ser min ut. Namnskylt??!! ja, det bidde en hatt :)
Lite skrot och en gammal pensel har fått stå för dekorationerna. I övrigt har jag använt mig av Kdesigns papper.
Jag ska väl börja plocka ihop lite pysselsaker.... men så otroligt svårt, eftersom jag inte kan packa lätt.
Hur gör ni?
kram Katja