onsdag 3 april 2013

Stockholm Scrap & Pearl Event

Nu börjar det närma sig det stora pysseleventet i Stockholm. Har inte börjat packa ännu, men har en hel del saker som ska med då jag ska ha en workshop på både lördagen och söndagen. Ska bli roligt och jag åker till storstan redan på fredagen. 

Inför träffen har det varit en utmaning om en namnskylt... så här ser min ut. Namnskylt??!! ja, det bidde en hatt :)

 Lite skrot och en gammal pensel har fått stå för dekorationerna. I övrigt har jag använt mig av Kdesigns papper.


Jag ska väl börja plocka ihop lite pysselsaker.... men så otroligt svårt, eftersom jag inte kan packa lätt.
Hur gör ni? 
kram Katja

                                                    

7 kommentarer:

  1. Wow, du kommer vara snyggast där av alla, jag lovar!!!
    Denna är sjukt snygg alltså, helt otroligt att det går att göra sådana här snygga saker, helt underbart =)
    Hela formen på den är så fin, ditt nät fram över ansiktet = skitsnyggt!!!
    Självklart supersnygga papper som du använt = bara älskar dom =) och ditt blomarrangemang på den, fasiken vad snyggt allt blev på denna!
    Ha en alldeles fantastisk underbar helg i huvudstaden!!!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ja vad kan man säga mer än att den hatten är så snygg och helt underbar du är verkligen så duktig i ditt skapande och en inspiritationkälla:)

    SvaraRadera
  3. Hej

    Så snygg hatt du hade!!!!
    Den är verkligen ngt extra.

    /Linn

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera