måndag 8 april 2013

Stockholm, scrap, pyssel och alldeles underbart

I helgen var jag på Stockholm Scrap & Pearl Event. Jag och Mikaela drog i väg efter lunch mot storstan. Fredagkvällen började på Magic Bar med härligt sällskap, god mat och massa trolleri. Tack till Lena som såg till att detta blev av.

 Dagen efter öppnades portarna 8.30 och lokalen fylldes snabbt. Träffade många gamla och nya bekanta. Hade jätteroligt trots att jag fick lite pysslat.
 På lördagskvällen intogs lite mat på en restaurang i närheten. Här är jag och bästa Ulrika.
 På eventet så var vi många som bytte ATC kort med varandra. Här har vi en träff inne i lokalen och det byts kort för fullt. Det var trevligt att träffa dem som man bytte med.
 Här ser ni några av mina ATC kort som fått nya ägare.





Håll utkik,  jag kommer att visa upp mina nya ATC kort inom någon dag.

Jag har haft en underbar helg! Rekommenderar verkligen denna träff. Har redan anmält mig till nästa år!
kram Katja

3 kommentarer:

  1. Tack Katja för denna helg och för massor av inspiration. Känns också bra med detta bildbevis på att jag faktiskt satt och pysslade :-) Kramar

    SvaraRadera
  2. underbara bilder o tack för helgen.

    ska väl ta itu med det där ATC kortet jag utlovade dig ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för en helt underbar kväll på Magic bar, inspirationen på din workshop samt för din härliga utstrålning som gör mig så glad.....
    Massor av Bamsekramar
    // Susanne

    SvaraRadera