tisdag 9 april 2013

Stor inspirationskälla

Att få äga alla dessa fina ATC kort är en riktig förmån och en stor inspirationskälla. Att se olika tekniker, färgkombinationer och teman är otroligt inspirerande. Det som var extra roligt var att få träffa skaparna till dessa ATC kort live. Underbart roligt tjejer!




 Mina kort kommer att hänga på en lina, på en anslagstavla innan jag sätter in dem i ett album. Jag känner mig otroligt inspirerad av dem alla.



Är du nyfiken och vill vara med och byta kort så kom med i facebookgruppen http://www.facebook.com/groups/618231784859937/
Vi kommer att satsa lite mer till nästa Stockholm Scrap and Pearl Event.

Kram Katja och jag kommer ha med mig ATC kort på pysselträffar framöver ;)






4 kommentarer:

  1. Jag njuter av detta... så många fina ATC! jag kommer att fortsätta skapa ATC, så himla skoj och ett så fint minne från dem man byter med :)
    Din vackra ATC njuter jag extra mycket över att ha i min ägo :) Ha det gott vännen!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. men så fina fulla av inspiration

    SvaraRadera
  3. WOW så makalöst många snygga sådana kort!!!
    Har aldrig gjort dessa men det ser faktiskt jättekul ut....frågan är vad man skall göra med dom om man gör och inte bor där ni är och kan byta =)
    Det måste verkligen skapa både så mycket inspiration och så många ideér av att få hem sådana kort från andra.
    kram !

    SvaraRadera
  4. Ohh vad många fina ATC-kort! Förstår att du hänger upp dom för att beskådas, kul idé :) Tack ännu en gång för peppningen så jag verkligen kom igång och att jag "vågade" mig upp till "bytarbordet".
    Kramiz

    SvaraRadera