lördag 13 april 2013

Washi Tape Madness

Vad roligt det har varit med att klura på vad man kan hitta på med washitape. Det var just vad man ska göra till utmaning 6 till Youdos crop. Satte igång många ideér. Slutligen blev det en LO på min teaterapa till dotter. Använt washitapen på 3 olika sätt.

 Har tejpat lite slarvigt på vit cardstock och har inte använt något mönstrat papper alls.
 Målat washitapen med lite gul färg, vikt över en liten bit tvinnad ståltråd och formade dem som fjädrar. Slutligen klippt små flikar så att det ska likna fjädrar.
 Har också flera epoxystickers i olika storlekar som har washitejp under sig. Dessa blev härliga dekorationer. Jag brukar har blommor på mina alster, men känner att jag inte behöver ha det här.

Jag gick verkligen igång på den här utmaningen. Kul! Ha en härlig dag! Kram Katja

3 kommentarer:

  1. Vansinnigt snygg LO!
    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Snyggt, spännande och originellt ♥ tack för ditt fina bidrag till YouDos påskcrop ♥ Petra

    SvaraRadera
  3. WOW!!!! Grymt läcker LO och häftigt med alla washidetaljer!
    /Karin :)

    SvaraRadera