Visar inlägg med etikett Candys. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Candys. Visa alla inlägg

måndag 1 augusti 2011

Vinnare i min sommarcandy!

Så roligt att ordna candy till nya samt trogna läsare!
Nu är det dags att meddela vinnaren! Lappar har skrivits och lotter har dragits av min dotter Felicia.

Så.... da..da....da....

Trumvirvel
*
*
*
*
*
*
*

*

*

*

*

*

*

*
***
Vinnarern av blogcandyn är/ The winner is:
Grattis!

*
*
*

Vinnare av hemligt paket har även dragits bland mina följare/My secret prize goes to:
Priset bland mina följare går till:
*
*
*
*
*
*
*

*

*

*

*

*

*

*

***

Tjejer, maila till mig så skickar jag era vinster!
katja_joulak[@]hotmail.com
Ta bort klammrarna så blir det rätt!

Tack rara ni.... det är tack vare er läsare som det är så roligt att ge!

Massa kramar från mig