söndag 13 mars 2011

Grått och lila

Gillar... nej, älskar lila. Så när det åter är dax för en utmaning hos Fruarna Lilja så blev det lila blommor.



Så här ser den fina skissen som utmaningen utgår ifrån.


Så när jag ändå höll på och stökade runt med grått och lila så blev det även ett kort till Lenasbloggsida

En rolig utmaning där man ska ha grått i kombination med en annan färg.
Passar ju mig utmärkt!



Att fotografera lila var oerhört svårt visade det sig. Så nyanserna är inte alls lika lila verkligheten.

Kanske ska jag göra fler kort till denna utmaning?


6 kommentarer:

  1. Hej på dig Katja:)
    Vad trevligt att du har hälsat på hos mig och lämnat kommentar, blev jätteglad:)
    Säger samma sak tillbaka du gör fantiska alster och jättetrevligt att hälsa på hos dig:)
    Dina "Cupcakes" var bara helt makalösa tappade helt hakan så snygga:)
    Lilla är en toppen färg håller helt med och ditt kort till Lena sin utmaning jättesnyggt:)
    Lycka till med utmaningen och ha en jättetrevlig söndag:)
    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  2. Hejsan vad roligt att du också vill vara med! :)
    Ååååå vilket vackert kort!! :)
    Tack så mycket för ditt superfina bidrag. :)
    Ha en trevlig dag.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  3. Vad gulliga ni är som kikar in till mig!

    Tack, värdefullt!

    Massa kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för din kommentar om mitt bidrag i tävlingen! :) Jag måste också säga att du är helt underbart duktig på att göra kort! När ja ser vad du har skapat så känner jag mig såååå långt bort ;) Men övning ger färdighet! ;) Din blogg blir definitivt en ny att följa! :) Jag vill ju se alla dina underbara verk! :)

    Kram Becca

    SvaraRadera
  5. Åh vad mycket fint det finns i din blogg. Detta lila kort är underbart. Kram Lena

    SvaraRadera