torsdag 17 mars 2011

Lets get shabby

Surfade runt och ramlade in på en blogg Lets get shabby och just nu har de en utmaning som heter denim and lace. Jag tyckte det lät som en utmaning klippt och skuren till mig. Jag har flera kassar med jeans och en massa spetsar......

Så här blev mitt bidrag


Det är en LO och det är min dotter på fotot.


 Egentillverkade blommor av jeans, virkad spets och papper.
 Ett par trasiga örhängen fick även vara med.



Har sytt på maskin....

Här lämnade jag en härva med tråd.....;)



Sååå roligt att göra denna...
Känner att jag vill göra fler alster med återbrukstema.

Ha en härlig kväll!

Katja/ MezzaNotte


11 kommentarer:

  1. Oh so beautiful and soft! I very like how your use jeans and love flower's composition! Thanks so much for joining us at Shabby!

    SvaraRadera
  2. beautiful!!!!!!!!
    thanks for playing with us at shabby!
    hugs from france!

    SvaraRadera
  3. Hello!
    Kika in hos mig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. nydelig :)
    tusen takk for at du vil være med på blogg-candyen min :)

    SvaraRadera
  5. Your page is very beautiful. I love the stitching details and your denim flowers. Thanks for playing at Lets Get Shabby.

    SvaraRadera
  6. love how you have done the stitching. thanks for playing along with us at shabby.

    SvaraRadera
  7. Wow! Gud så snygg! :D

    Kul att du vill vara me doch tävla i min candy förresten! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  8. Lovely layout. love all your flowers. Thansk for sharing. Angela

    SvaraRadera
  9. Hei du:)
    SÅ flott denne var!! Digger blomstene dine:)
    Moro at du deltar hos Shabby:)

    SvaraRadera
  10. Just stunning work! i love who you have used denim and the flowers are gorgeous! Thanks for playing along with Shabby!

    SvaraRadera