lördag 18 juni 2011

Tiden går

är mitt första alster till SS midsommarcrop. Här skulle man använda tyg och jag bara älskar att använda tyg och här fick jag användning av dotterns gamla shorts och min nya die från Tim Holtz.
Den här LO n är verkligen jag... och min dotter. Ja min äldsta dotter och jag är ganska lika;)


TH masken är bara så underbar, jag bara älskar klockor.

Här kommer det att regna idag, sambon jobbar och ungdomarna har egna aktiviter. Så synd, då hinner jag pyssla lite idag med ;)!!!
Så det kommer fler alster till SS midsommarcropen under dagen.

kram Katja

5 kommentarer:

  1. Vad läcker den är. Tim H:s grejor är underbara att jobba med. Här är det också aktiviteter hela dagen, fotboll. Ha en trevlig dag:)

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker LO,och visst är det snyggt med klockor och tyg.
    Här ska det bakas bullar idag :)

    SvaraRadera
  3. Såå himlans snyggt.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Super snyggt bidrag... ja ska oxå försöka mig på den.. men har dåligt med tyg *ler*
    Gillar Tofsen massor :D

    SvaraRadera
  5. SNYGGT!
    Den LO:n gillar jag,
    tufft med tyget och knapparna.
    Lycka till!

    SvaraRadera