måndag 25 juli 2011

Mitt lapptäcke

ja, det var min tanke när jag gjorde denna canvastavla. Vi kan väl säga att på tavlan finns saker som visar vem jag är på ett eller annat sätt. På tavlan finns saker som jag gillar.

Att hålla på med millimeter är precis inte riktigt min grej. Men här var det nödvändigt.
Nu ska jag hitta en ledig vägg någonstans här hemma.

Jag har använt olika tekniker och en gäng olika färger. Har stansat ut olika motoiv mm. Skickar min tavla till vintage utfordringen.

Jag hakar på Pojjo och Snojbi att göra 50 alster innan shopping. Det jag kommer att behöva köpa är lim. Men annars så inga papper eller dekos blir det innan jag gjort 50 alster.

Ha en fin fin dag!
Kram Katja

12 kommentarer:

  1. Charmig och jättefin,
    härligt med dessa skira färger.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tavla,så fina dekorationer.
    Lycka till med alla alster innan schopping,det skulle va en stor utmaning för mig :)
    Ha en toppen bra dag!

    SvaraRadera
  3. Denna är söt! Kul att se något annat än kort. Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

    SvaraRadera
  4. Kanonfin.
    Såå mycket fina detaljer att titta på

    SvaraRadera
  5. Jag har aldrig sett något liknande förut, det här är hur fint som helst.Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Jättefin tavla! Här är annars en som också borde göra 50 nya alster före ny shopping!!! Får se hur det går.....
    http://majas-scrappade.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Jätte snygg tavla!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  8. Vore en ren ÄRA om du ville lifta ett av mina kort :D

    SvaraRadera
  9. WOW vilken härlig tavla och massor av härliga grejer på den.Du gör så mycket fint.Lycka till i tävlingen.
    Tack,för din hälsning hos mig.

    SvaraRadera
  10. Wow vilket jobb och vad läckert!!! Kramizar

    SvaraRadera