måndag 26 september 2011

Vilken härlig helg!

I lördags var jag hos Monica och Marie, Smått och Gott och Scrapstudio. Dessa fantastiska tjejer hade en Make´n take. Vi fick göra askar och bokmärken. Jag hann göra en liten ask och på började på ett bokmärke. Min ask är inte helt klar, ska dekorera med text och kanske något annat när jag vet vem som blir mottagaren. Tack tjejer det var verkligen en inspirerande Make´n take!
Locket går att öppna och här kan man skriva en liten hälsning.


På söndagen var jag tidigt uppe och åkte till Stockholm City Scrap. Var där i 11 tim. Oj, vad det var kul med roliga utmaningar och mängder av utlottningar.  Vann lite roliga julstämplar från Stämpelkällan och det passar ju perfekt till min julkortstillverkning.

Jag vann La Vikingas blogcandy med en gäng vackra lyxiga band från Crafty Ribbons.  Fina band med jultema... tjohoo....

Det var enormt kul att få sin vinst direkt.
Tack Charlotta !

Jag har åter handlat lite....har köpt papper och lite annat som inte kommit med på bild.


Hann med på söndagen 3 LO s och ett kort. Ska fotografera dem i morgon när jag har bättre ljus.

Tjingeling!!



5 kommentarer:

  1. En så hacker ask. Grattis till vinsten.
    Dina julkort är ju så fina.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Inte illa pinkat på en helg...

    Skämt åsido; det var kul att träffas igen efter ett år - och det är ännu roligare att inspireras av din skaparglädje i bruna toner!
    Jag ska försöka, jag också!

    La Vikinga

    SvaraRadera
  3. Det va en fin ask,härliga höstfärger.
    Va roligt och få pyssla tillsammans och
    vilka härliga band du vann,GRATTIS!!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Hej Katja!
    Tack för senast och tack för dina värmande ord här i bloggen :-) Kul att ni var så många som kom, kändes verkligen som en bra start på mitt och Maries samarbete!

    Vilken helg du haft - kul att du vann så mycket fint och hann med så mycket! Grattis till vinsterna :D

    Pyssla på och så hoppas jag att vi ses något mer framåt,
    kram kram

    -monica, smått o gott

    SvaraRadera