söndag 14 juli 2013

Rosor, rosor....

har jag upprepat i olika former. Har stämplat rosor, gjort egna rosor, minirosor, rospapper, använt rosband.och klippt ut rosor. Allt detta till en av ScrapPerras sommartävling. Detta är mitt första bidrag till sommartävlingen, så nu har jag bara 13 st kvar ;) Har gjort 4 st rosiga presentpåsar.


På sidorna av på påsarna har jag stämplat med en rosstämpel från Vilda Stamps.



Gjort lite egna rosor.

På baksidan hänger det en tag.

Ser nu att färgåtergivningen inte alls stämmer med verkligheten. Rosorna som jag gjort är hallonröda och inte orange.

Även innehållet är rosigt ;) Detta är en rosig handkräm med en rostvål från Bulgarien.

Hoppas ni alla njuter för fullt av sommaren. Kram Katja

4 kommentarer:

  1. Underbart vackra rosor av alla de slag! Gillar verkligen dina vackra påsar!
    kram Maja

    SvaraRadera
  2. These are absolutely lovely!
    Alison x

    SvaraRadera
  3. Vackra och välarbetade påsar.
    Trevliga presenter.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera