onsdag 7 augusti 2013

Julkortsutmaning nr 2

Här kommer mitt andra bidrag till Scrapbutikens julkortsutmaning. Utmaningen består av snöflingor och pärlor.

Har stansat ut snöflingor och lagt några på varandra. På de stora flingorna har jag sedan även limmat fast en snöflinga från YouDo.

Pärlor har jag på de mindre snöflingorna med även blandat upp mina pärlor med snö. För att få pärlorna lite extra glittrande så har jag lagt på ett tunt lager stickles.

Tack för titten och massa kram till er! Katja

8 kommentarer:

  1. Wow vilket roligt julkort. Jag blev så himla glad i snögubben, vad är det för märke? Superbra jobbat med de dubbla flingorna.

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.
    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Färgen är underbar och jag gillar också snögubben.
    kram

    SvaraRadera
  3. Helt bedårande snögubbe, jättefint julkort!

    SvaraRadera
  4. Härligt julkort
    med söt snögubbe :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket snyggt julkort du har gjort. Börjar längta efter att ta tag i julkorten!

    SvaraRadera
  6. Den här stämpeln får mig att le stort gillar den i massor. Härligt vintrigt landskap.

    SvaraRadera