måndag 22 maj 2017

Ett enkelt Tack!

Förra veckan så visade jag er en gammal olivburk hur den hade fått lite nytt liv med hjälp av decoupage. Craft Consortium har ett härligt utbud av decopagepapper. Mitt lilla tips är att du ska använda upp dina spillbitar till kort. Här har jag använt mig av Mod Podge Matte, ett decoupage klister som är matt till ytan,  för att fästa decoupage pappret. Min kortstomme är i Bazzills kraft.
Kort med decoupage

Den turkosa cardstocken, i Peacock är en kontrast och ett blickfång mot allt det bruna. Den glittriga metall berlocken, Vintage Trinket från Prima gör även den ett blickfång på det enkla kortet. 
Sizzixdies

Med detta Tackkort tackar jag för min tid här inne på Hobbyworld. Tre år har gått i rasande fart.  Nu väntar nya erfarenheter och utmaningar.

Stort Tack till er alla!  Kanske ses vi någon annanstans?


Katja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar