fredag 30 november 2018

MixedMedia Onlinekurs, Webbkurs på svenska -Julkort

Hej alla kreativa!

Nu är kitten slut men om man är intresserad av kursen så skicka ett mail.
Så här lagom till advent så bjuder jag på en onlinekurs i mixedmedia. Nu provar jag med några få platser på varje kurs. Så det är ett unikt erbjudande jag har.
Jag bjuder på en julkortskurs på svenska. Jag handleder, steg för steg i varje moment. Berättar om produkterna och lite om varför jag gör som jag gör.

Så hänger ni med på en julkortskurs?


Du kan delta på två olika sätt.

Julkortskurs med kit.

Du beställer ett kit som innehåller alla produkter som du behöver i kursen.
Kitet innehåller:
Icing Paste
Acrylfärg
Vit gesso
2 Tim Holtz stenciler
Modeling Paste
Trästjärnor
Blommor
Spets
Beads och glitter
Rhinestones
Dekorationer
Kortstomme och kortbas

(se bilden nedan, kitets värde ca 440kr)


Pris 450kr inkl frakt 

Förutom ditt kitt behöver du:
penslar
embossingfön
favoritlim
spatel
vattenglas
vattenspray flaska
sax
våtservetter
limkuddar/foamtape

Har lite spatlar, penslar och mitt favoritlim till försäljning om du behöver.

Du får i samband med din betalning en kod till Youtube, så att du kan titta på videon hur många gånger som helst. Du får även en inbjudan till en FB grupp, där vi kan "prata" ställa frågor och visa upp våra alster.
Bifogar även en steg för steg beskrivning.


Julkorts kurs utan kit 150kr


Du får i samband med din betalning en kod till Youtube, så att du kan titta på videon hur många gånger som helst. Du får även en inbjudan till en FB grupp, där vi kan "prata" ställa frågor och visa upp våra alster.

Du får tillgång till kursen, men inget material ingår.


Skicka ett mail till

mixedmediakatja snabela gmail.com

byt ut snabela mot @ och inga mellanslag

ange om du vill ha ett kit eller utan.

Hoppas vi ses!
Katja

2 kommentarer:

  1. Oh, va synd! Alla julkorten är skickade till första advent! Har Du andra online-kurser?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Det kommer fler kurser online. Är det någon särskild kurs, något speciellt du skulle vilja ha som kurs. Ge mig gärna förslag?

      Katja

      Radera