onsdag 4 januari 2012

Bröllopsinbjudan

kan se ut på lite olika sätt. Ville bevara min brors fina inbjudan, så jag har gjort en LO.

Ni har väl sett att tjejerna på Allt och Scrap just nu har Bloggparty.
Jag har nu tänkt delta i några utmaningar och jag börjar hos Lillan07an.
Tyvärr är fotot lite mörkt trots att jag varit ute på dagtid och tagit fotot. Så otroligt svårt att få bra foton just nu.
Jag har försökt att fånga färgerna på inbjudan, de har en rosa bakgrund och blommor och slips i rött.
Så mycket mer rosa, och har fått med några rosor i rött. Det känns som det röda ändå ramar in fotot.



Hos Lillan07an ska man lifta en av hennes LO´s och så här ser den ut som jag liftat.


Jag inspirerades av tegelväggen mot de mjuka virkade dolisarna. Tråden som går över LOn och det maskinsydda.

Kika in på Bloggpartyt ni med! Kram Katja

8 kommentarer:

  1. Vilken superfin Lo!!
    läckra detaljer!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jättefin layout Katja! Va roligt att se sin layout bli liftad. Åh va duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Snyggt!! Kul idee, ska rota fram min brors inbjudan och program och se om jag kan göra någe kul med deras.
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Såååååå snyggt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Den Lon gillade jag,jättefin.
    Kram!

    SvaraRadera