fredag 27 januari 2012

Ett julkort i veckan, tomtar...

Hopps...egentligen är jag lite allergisk för tomtar... men  det börjar gå allt bättre ;)
De handlar om just tomtar denna veckan inne hos ett julkort i veckan.

Har gjort ett julkort och fått med hela tre tomtar. Har även gjort ett matchande kuvert.

Insidan

                                                                                 Baksidan
                                                                            Ha en trevlig helg alla!
                                                                                   Kram Katja

2 kommentarer:

  1. Detta kort gillar jag , superfint ......

    Trevlig helg

    Kram

    //anneli

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort!!! Den större bilden inuti tycker jag var kanon :)
    Vet inte riktigt när jag själv ska komma igång med 1 i veckan, tanken var ju att jag skulle det...Kanske nästa vecka ;)
    Trevlig helg
    Kramis

    SvaraRadera