tisdag 18 juni 2013

Fantaztiskt roligt

Jisses, vann 5e pris på Inzpiras utmaning. Vann på lotten och det känns roligt då jag aldrig brukar vinna på lotter.

Känns extra roligt då jag hade svårt med inspirationen till dessa utmaningar.
Mitt kort såg ut så här...



 Lekt med mixed media- som får stå för det fantasifulla ;)



Sedan blev det en lampa- boksidor som jag har rullat och limmat.







Det var många fina alster. Första pris gick till Pojjo- med sina underbara alster. En mycket värdig vinnare. Andra pris gick till duktiga Sonja som är en av ägarna till Scrapdraken. Jisses så roligt! Mycket grattis till er båda!
Kram Katja


2 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig också :D du har gjort otroligt fina alster och jag tycker du skulle hamnat högre upp bland priserna ;)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du vet att jag tycker dina alster är fantastiska :-) Kram

    SvaraRadera