onsdag 18 januari 2017

Dekorerade tags

Förra veckan visade jag er mina tags. Denna veckan har jag dekorerat några av dem.


På denna har jag satt två ovanpå varandra. Lite handskrivet, blommor och snöre. Mer avancerat än så behöver det inte vara.

På nästa har jag lite text, blommor och microbeads.


Epihany har  läckra pepples, här i form av stjärnor som jag har fäst ovanpå gamla boksidor.

Även den sista har fått text och blomster.

Hoppas du kikar in nästa vecka, då har jag skapat ett par kort med några av tagsen.

Ses!
Materiallista:
EPIPHANY CRAFTS EC BUBBLE CAPS CLEAR STAR 25 SSA-43
EPIPHANY CRAFTS EC BUTTONS HEART 20 BSA-12
PRIMA MARKETING PRIMA ART INGREDIENTS - MICRO BEADS - POLLEN 962609
PRIMA MARKETING PRIMA METAL TRINKETS - MEMOIR 579807
PRIMA MARKETING PRIMA ART BASICS - 3D GLOSS GEL 473 ML 961367
PRIMA MARKETING PRIMA DEL MAR - ANDALUSIAN 577582
PRIMA MARKETING PRIMA STATEMENT STICKERS - THE ARCHIVIST 990282
TIM HOLTZ TH HEART CHARMS TH93132
EK TOOLS MEMORY MILLENNIUM ASST BLK 5PC SET MS/5VB



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar