måndag 23 maj 2011

Det är din dag!

Den läckra stämplarna kommer från Vilda Stamps. Detta är ett Dt alster för Vilda. Kortet passar utmärkt till morsdag eller någon annan som behöver lite extra uppmärksamhet.


Jag har jobbat ganska hårt med badkaret... silver och crackle accent. Har lag på lite snö för att få till en bubbelbads känsla.


Helgen är fullbokad... fredag och lördag, sitter jag på Universitet. Men smiter lite tidigare för att kunna gå på scrapmässa här i Uppsala på lördagen. Så på mässan kommer jag sitta och pyssla. Mitt stora dilemma är hur mycket pysselsaker man ska ha med sig. Hur mycket och vad brukar ni ta med när ni åker iväg och pysslar?

Kramizar till er alla!

Katja

9 kommentarer:

  1. WOW VILKET KORT detta var fantastiskt snyggt och så himla välgjort:)Vilka detaljer så kreativ du är:)Riktigt läckert och jag gillar det MASSOR:)

    Å vad kul att åka i väg till Scrapmässa jag hoppas du får det helt kanon men det är jag säker på att du får:)
    Jag brukar tyvärr ta allt för mycket med mig när jag åker i väg, har svårt att bestämma mig för vad att ta med och inte så då blir det oftast att det slutar med allt för mycket med!!!
    Lycka till!!!

    Ha en toppen dag och kramar från Lilla Inger:)

    SvaraRadera
  2. Ett härligt kort.
    Tufft med lite jeans.
    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt kort!
    Hoppas att du får det roligt på mässan.
    Det som du inte har med dig finns säkert att köpa där :)

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt du fick till badkaret, läckert kort. Ja vad tar man med sig? Alldelens för mycket brukar jag ta med mig.
    Det bästa är om man planerat lite i huvudet vad man ska göra och sen följer planen...men det brukar inte gå. Alla verktyg och lim och sådant som inte är så kul att lägga pengar på, resten kan man köpa...ja skojar lite..ler...Det är så svårt, så lycka till och ha så skojigt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ett läckert kort med fina färger.Badkaret har du verkligen lyckas med. Ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Superläckert & välarbetat kort rakt igenom!!
    Gillar jeansdetaljen massor!!
    Ha det bäst!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  7. Såå snyggt kort! Läckert med crackle accent på badkaret, väldigt effektfullt!

    Sv; pappret du menar (tror Jag ;)) heter remember Ledger #23199 å är från Creative Imaginations. Visst är det sååå snyggt! Håller på med en LO till med detta papper...
    Ang fågelburen så är den inte från Jotex (det var en riktigt fårgelbur som kom därifrån *fniss* mycket fårgelburar blir det...) Den jag har på layouten kommer från Dusty Attic. =)

    Ha en härlig dag! å tack för dina alltid lika snälla kommentarer! *glad*
    kram!!!

    SvaraRadera
  8. super läckert kort :D gillar den stämpeln

    SvaraRadera
  9. Hur snyggt som helst.
    Har oxå stämpeln med damen i badet och jag bara älskar den tycker att den är användbar till många kort.

    SvaraRadera