tisdag 10 maj 2011

Studentkort med Vilda stämplar

När jag ändå fått upp ångan så fortsatte jag med samma Vilda stämplar och fick till ännu ett studentkort.

Med detta kort antar jag Onkis utmaning. Utmaningen är att man ska göra ett konfirmations eller studentkort. Det ingår även en sifferutmaning.

Jag har fått med
1st Bild/dies eller stämplat
1st Metalldekoration eller chams
2st band
2st mönstrade papper
3st brads
3st knappar
4st blommor
4st mini rosor
5st halv/bling pärlor
5st blad

Jag har valt att få med en text vilket var valfritt.




Kul utmaning!
Kram kram till er alla och vill bara säga att jag uppskattar alla fina kommentarer jag får. I like ;))

Katja/MezzaNotte

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt studentkort.
    Kul att du vill vara med i vår utmaning.
    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Ett härligt kort,
    så tuff studentstämpel.
    Kul att du är med i
    vår utmaning.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Ett underbart kort med en supermysig studentstämpel.
    Kul att du vill vara med i vår utmaning.
    Lycka till

    SvaraRadera
  4. Fint kort:) Ha en bra dag
    /Carina

    SvaraRadera
  5. Hej ville bara höra om du fått paketet och ifall du känner dig nöjd eller tycker du det var för lite?
    Kram Johanna

    SvaraRadera