söndag 9 oktober 2011

2 alster från helgen

I Avesta så gjorde jag en jultag och ett julkort. Dessa gjordes snabbt, det var LO na som jag la mer tid på.
Staketet älskar jag... det är TH dies. Äger inte den inte själv utan passade på att stansa ut den hos Milo. Men staketet vill jag lägga i min önskelista.

En jultag med lite i stort samma material.

Lyckades åter handla på mässan. Hm...nu snart får jag lägga köpstopp på mig själv.


Hoppas alla ni mina bloggvänner att ni får en bra vecka!!

Kram Katja

7 kommentarer:

  1. Jättefint kort och tag, underbar. OJ vad du har handlat:)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej och god morgon på dig:)

    Ser att det skapas underbara alster här också i en rasande fart sedan sist jag var här:) Du är så himla kreativ och duktig och vet hur du ska göra för att skapa underbara alster:)

    Detta kortet är inget undantag så himla snyggt det är och din tag också:)

    WOW så mycket underbart pyssel godis du har köpt nu är det bara att mysa och sätta i gång med att pyssla:)

    Tusen tack för dina ord och ditt besök hos mig så snällt av dig:) Det uppskattas mycket:)

    Ha en underbar måndag och vecka, var rädd om dig och ha det bäst:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    SvaraRadera
  3. Så fint kort och tags du gjort. Det är inte lätt att inte handla när det finns så mycket fint. Du får ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Härliga julalster du åstadkommit! Tack för inspiration (är i stort behov av julkortsinspiration känner jag...)! =)

    Mumsigt shoppingresultat!

    Ha en fin vecka själv!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket vintrigt och sött julkort! Ja staketet är FIINT! Jag köpte det som en av de första stanserna till big shoten. Vem borde inte ha köpstopp!! ;) Mycket kul du inhandlat!

    SvaraRadera
  6. Men oj va du handlat mycket fint, julkulestämpeln skulle jag vilja ha :)

    Ditt kort och tag är helt underbara och nu vill jag se din LO som du lade den mesta tiden på!!!

    Staket har jag precis beställt så jag hoppas att det har kommit idag :)
    Tack för inspirationen och ha en skön vecka!!!

    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  7. Åh, vad fina saker du gör!!! =)
    Och vad mycket roligt du handlat! =)
    kram

    SvaraRadera