måndag 24 oktober 2011

Scrapfeber och Inzpira

Nu har har det varit mycket pyssel på sistone.... de har bara varit kul. Nu ska det bli till att städa upp i pysselrummet.

Men ni har väl inte missat nya numret av Inzpira magazine. Det är ju lite roligt men jag har faktiskt fått med ett alster i den.  Det är en LO på min dotter. Det finns en massa fint att inspireras i den.
Ja, nu är det några dagars vila. Men ni missar väl inte att Magdas kommer att ha Scrapfeber  5 november och en månad framåt. Det kommer att vara en massa roliga utmaningar. I Magdas shop finns det nu Feber scrap kit att beställa.

Kika även in i Magdasblogg, där visar jag upp några julkort med Bo Bunny papper, Father Christmas.

Kram och tack rara ni som läser bloggen. Det är ni som gör den.....

Så håll utkik kommer snart att bjuda på en Blogcandy för mina trogna läsare ;)

Tjingeling Katja

5 kommentarer:

  1. Ohh då måste jag köpa tidningen :)
    Ha det gott! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Roligt att få se din Lo i den. Hoppas att den kommer imorgon till butiken

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du fått med en LO i Inzpira tidningen :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Va kul och få med ett alster i en sådan tidning,
    måste se om den finns i Sunne.
    Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Grattis vad roligt att du fått med en LO i tidningen, då måste jag få köpt detta nummer oxå!
    Trevlig Helg!
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera