lördag 1 oktober 2011

Mycket mycket

Japp, jag har tyvärr vart lite dålig på att hinna med mina bloggrundor. Men jag har jobbat så mycket och varit helt slut på kvällarna. Dagar som jag ska sluta vid 12, så har jag varit på jobbet till 19.30.  Möten och uppdrag som har gjort att jag varit pressad av klockan hela dagarna.

Även i helgen är det fullbokat. Med dop, födelsekalas och sambon som ska jobba utomlands i en månad. I fredagskväll snabbgjorde jag en skylt som ska hänga vid ett marknadsstånd. Den är i A5 storlek.



Nu hoppas jag att det snart lugnar ner sig så jag hinner surfa runt på era sidor.

kram till era alla så länge

Katja

Jo, ska till Avesta nästa helg... Ska pyssla där. Är det någon mer som ska dit?

4 kommentarer:

  1. Fin, nej jag ska inte till Avesta blir lite för långt bort.Trevlig Helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skylten blev jättefin!
    Jisses vad hinner med att skapa fina prylar fast du har ett högt tempo i livet.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Fin skylt du gjort!
    Ska tyvärr inte till Avesta fast jag hade velat.. hoppas du får det roligt där :)

    monica

    SvaraRadera