onsdag 12 oktober 2011

"shopping block"

Nu har jag gjort ett shopping block med hjälp av aluminiun tejp, akrylfärg och lite mist. Behövde ett block, då jag ständigt har nån lista på gång.

Så här ser framsidan ut. Jag kunde inte låta bli att hänga lite "skrammel" på spiralen. Den här är perfekt att ha med i väskan, då det inte finns något klistrat på den. Den är ca 16x15 i storleken.
Framsidans insida, har fått ett hjärta.


Baksidan


Baksidans insida



Hur kul som helst att göra.
Med detta alster deltar jag i en utmaning som finns på FB. Det är en pysselgrupp som jag är med i.

Så är såg mitt block ut från början, tycker att det blev en klar förbättring.
Tjingeling. Nu blir det pyssel i en timme innan middagen.

Katja



8 kommentarer:

  1. Snyggt block. Alltid bra att ha. Kram

    SvaraRadera
  2. Den här tekniken är verkligen häftig! Skitsnyggt!! Har tyvärr inte tagit mig tid att testa själv, men jag bara måste, för det blir ju så himla snyggt.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Så j.....la snyggt!!!
    Du har verkligen fått till det kanon...
    och du dina layouter, båda två är jättefina!!!

    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Åh, vad snyggt!!! =)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  5. hihi en sån bok skulle jag oxå behöva!! tackar och bockar för tipset!

    SvaraRadera