lördag 18 februari 2012

Grattiskort med Pions papper

Är svag för Pions papper, de mjuka och milda färgerna. Jag är med i Scrapgalens CC och detta kort är ett bidrag. Jag gillar att skapa efter skisser. Lillblomman gör dessutom fantastiska skisser.

Detta kort kommer att ges bort till en gullig tjej som fyller 19 år i morgon.



Så här ser den fina skissen ut. Jag har vänt upp och ner på den och flyttat lite...fast nu ser jag att det bara är "bården" jag flyttat på.

 
Ha en fortsatt härlig helg...
Nu ska jag själv anta några fler utmaningar hos Scrapgalen.
Katja

9 kommentarer:

  1. Det här kortet blev så snyggt! Kul att se fler bilder som du inte visar i cc forumet!

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt kort i söta färger - kul att du har hunnit med ett bidrag redan...

    Jag kom faktiskt till Uppsala när det var "minialbum" på manyn en inspirationslördag, men precis efter att du hade åkt! Ska du möjligtvis till Avesta nu i helgen som kommer??

    Jag kommer till Stockholm City Scrap på söndagen och du på lördagen - så jag får försöka komma till Uppsala helt enkelt! Har jag sagt att jag har fått en styvdotter? 18 år. Honvar med och gjorde ett "hjärt-album" i Uppsala - så hon blir nog fast snart!

    Kram från Charlotta

    SvaraRadera
  3. Helt underbart vackert kort! Håller med dig pions papper är bara så vackra :)
    Ha en bra kväll
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Det är ett helt underbart kort du har gjort. Så fint! Jag älskar också dessa papper. Jag kan tala om att du har ordkontrollen på.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Snyggt kort!
    Fina färger och papper.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu har jag kollat runt på din blogg, så mycket fint du gjort! /Magnus

    SvaraRadera
  7. Kanonsnyggt kort och färgerna är så härliga!!

    SvaraRadera
  8. Så vackert! Texten är den från papper eller är det en stämpel? Den var superhärlig =)

    SvaraRadera