onsdag 29 februari 2012

LO med stämplar

Inne på Allt om scrap finns det en utmaning där man ska använda stämplar synligt på sin LO. Bakgrunden ska vara vit. Kunde inte låta bli då det är härligt att få göra sina egna bakgrunder på detta sätt. Jag använde mig att 4 st stämplar av blandade märken.

Hoppas ni har överseende att mina bilder är mörka. Men så svårt att få till bra bilder när jag inte är hemma när man ta de del av de naturliga ljuset.






Det är så trist att inte få till bättre foton, LO n är myckwet gladare och ljusare i verkligheten.

Kram Katja

8 kommentarer:

  1. Så läckert, har suttit och funderat på den där utmaningen också...men har ej kommit till skott:)
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Vilken fin layout du gjort! Tack för ditt bidrag till vår utmaning.

    SvaraRadera
  3. supervacker LO. detaljerna framhäver verkligen fotot

    SvaraRadera
  4. Läckert och soft. Skitsnyggt helt enkelt!
    Kom till min blogg och få en liten gåva :)

    SvaraRadera
  5. En riktigt snygg LO! Läcker i sin utformning och med fina detaljer!

    SvaraRadera