söndag 3 februari 2013

Canvassida

Lekt med Slowmedium och bubbelplast....

 Kika in på En liten butik så får du se hur albumsidan blev.

Så här kan det se ut på mitt pysselbord ibland.  Stökigt;) alltför ofta.

Men även lite trångt. Nu kommer jag sakta med säkert börja rensa och packa ihop mina saker då jag kommer inom några veckor att byta pysselrum. Det nya rummet ska få nytt golv och tapeter. Ska bli roligt att få lite större yta, men är helt övertygad att jag snabbt kommer att fylla ut det.
Ha en fortsatt härlig söndag! kram Katja


4 kommentarer:

  1. Haha, ja...man brukar se till att varje vrå som finns även om den ökar fylls ut av härliga prylar =)
    Kul med ett nytt fräscht pysselrum, själv har jag bara en lite hörna men det är bättre än inget.

    Så snygg din albumsida blev!!!! Det är verkligen hur läckert som helst hur man kan skapa fram alla olika detaljer som du gjort, du är så duktig på det!

    Har du googlat glossybox nu =)
    Jag tycker det är en underbar vardagslyx som man kan unna sig, har gjort det ett tag nu och att få ett överraskningspaket 1g/mån är jättekul!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Katja!
    Vad läckert det blev. Önskar att jag "vågade" prova lite mer sånt där. Mitt pysselbord ser precis likadant ut just nu, dvs fullt med grejer. Tyvärr har jag ingen katt som ligger där, skulle gärna ha det.
    Ses vi på onsdag? Jag har bakat kakor som jag tänkte ta med mig! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Whau Katja, jag är så imponerat av allt du gör, vilken dag som helst ska oxå jag prova ;-) Ses vi på onsdag? Kram Lone

    SvaraRadera
  4. Det finaste har man på bordet heter det ju ;) Brukar se likadant ut här på tangentbordet när man sitter vid datorn, man får gissa sej till var tangenterna finns *hihi*

    SvaraRadera