måndag 11 februari 2013

Inzpira hjärtans fröjd

Jisses, har ni sett? Jag som nr 2 i Inzpiras hjärtans fröjd utmaningar. Jag trodde jag skulle tappa andan här hemma när jag såg det!

Är otroligt stolt och rörd över detta. 
Gjorde alla tre utmaningar. Tyckte att de var lite svåra då tolkningen i utmaningarna var så breda. 
Jag har scrappat, inrett, sytt, och återbrukat i utmaningarna.

Jag visar några bilder på mina bidrag och så får jag göra lite längre inlägg de kommande dagarna och då kan jag berätta lite mer om dem.

Bidrag nr 1
 
Bidrag nr 2
Bidrag nr 3
 

Lycklig och glad och berättar mer om min alster de närmaste dagarna.
Kram Katja

11 kommentarer:

  1. Så läääckert, gillar lampan speciellt. Du är så kreativ och kommer på så mycket snyggt. Du är helt klart en värdig vinnare :-) Många kramar

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Så fina alster du gjort, du har en härlig bredd på ditt skapande.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Lampan är ju jätteovanlig och snygg.
    Berätta gärna mer sedan,

    Charlotta

    SvaraRadera
  4. GRattis!!!! gu va kul o va läckra alster du hann få ihop!

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis Katja, du är super duktig!! Kram

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!!!
    Förstår att du är superglad, så glad jag blir för din skull =)
    Dina tre alster ser supersnygga ut och jag ser fram emot att du kommer visa och berätta ett i taget!!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis :D vilka jätte fina alster du gjort :D
    Jag hade inte möjlighet vara med denna omgången men oj så roligt det är se allas skapelser

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Vilka fina saker du gjort. Helt klart en värdig vinnare enligt mig.
    Så det var den fina lampan du knåpade på när vi pysslade en onsdag och du ville låna hjärtpunchar och dies...
    Resultatet blev ju superbra!

    /Linn

    SvaraRadera